lauantai 25. lokakuuta 2014

Ei isompia

Kosketusalusta. Siinä on ollu meidän juttu viime aikoina. Tassulla kun koskee pakasterasian kantta, naksutin naksahtaa ja saa herkun. Olen ollut aivan passiivisena ja pistänyt koiran itse miettimään, miten herkun saa. On ollut hauska seurata, kun sieltä tarjoillaan edessä istuminen, maahanmeno, sivu summuut, kunnes vahingossa tassu koskee alustaa ja naksutin naksahtaa. Pienten harmaiden aivosolujen liikehdinnän oikein kuulee, kun koiralla raksuttaa.

Samoin ollaan harjoiteltu esineilmaisua puupalikalla. Siinä minun täytyy ottaa pieni - okein, iso - askel taaksepäin ja opettaa ilmaisu vähän huolellisemmin. Tahdon olla vähän hätäinen opeteltavien asioiden eteenpäin viemisessä.

Ollaanhan me tottistakin otettu. Olen nyt ottanut asiaksi korjata seuraamispaikkaa, joka tällä hetkellä on vähän poikittava ja Brimi herkästi siirtyy osittain mun eteen. Erikseen ollaan otettu täyskäännöksiä ja ilokseni olen huomannut, että niihin on alkanut tulla kaipaamaani säpäkkyyttä!

Huomenna reissaammekin Maaningalle MH-kuvaukseen, minkä jälkeen Brimi lähtee kasvattajalle kylään vähäksi aikaa. Ainut, mikä minua huolettaa asiassa on se, että miten osaan lähteä lenkille ilman koiraa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti