lauantai 20. joulukuuta 2014

Himmailua

Niin ne vaan lumet tuli maahan eikä päästy enää jäljen tekoon. Tyylikkään (jesaria ja lasten leikeistä lainattu oksankarahka) jälkipaalunikin unehutin yhdelle jäljelle! Kenties keväällä olisi jo ihan oikea jälkipaalu käytössä,,,

Tottista ollaan otettu vähän lenkkien yhteydessä. Jääviä olen ottanut vapaassa seuruussa, samoin kuin kaukokäskyjä. Kovasti olen yrittänyt kiinnittää huomiota vartaloapuihini, joita tunnun antavan esim. sivulletulon yhteydessä. Siinäkin olen nyt tehnyt töitä, ettei Brimi tulisi sivulle sekä etu- että takakautta, vaan pelkästään etukautta. Tämänhän olen opettanut sille vähän puolivahingossa, kun leikittäessä olen vienyt lelun takakautta kainalooni.

Luoksetulossa olen vahvistanut vauhtia. Sitten erikseen kotona luoksetulon paikkaa. Hyvin tuo on sen hoksannut, vaikka alkuun sivulletulo oli tosi vahva! Nyt kun vielä saisi sen rauhoittumaan siinä ja lopettamaan mun mahan tökkimisen, niin avot!

Teinpä muuten tottista tässä männä iltana pk-haun voittajaluokan koiran kanssa. Eläköitynyt riiseninarttu oikein syttyi, kun tehtiin seuraamiskaaviota parkkiksella. Mainio otus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti