tiistai 14. heinäkuuta 2015

Potku persuksille!

Ehkä pienoinen turnajaisväsymys pääsi yllättämään, vaikka eihän tässä oikein muu auttais kuin nykiä treeniliivi päälle ja mennä treenaan.

Seuraaviin asioihin mun tarvis hakea muutosta:

1. Seuraamiseen lisää kestoa. Aina ei tartte liikkua, mutta kunhan ne silmät tapittaa mua herkeämättä, niin hyvä ois. Ehkä mun pitää vaihtaa siinä käskyä. Tällä hetkellä käytän "sivu" ja "seuraa", niin josko minä ihan vaan käskisin kaikessa ja koko ajan, että seuraa. Palveluskoira-lehdessä oli Esa Tapion kirjoittama artikkeli seuraamisesta. Sen lukaisen vielä kertaalleen, ennenkuin menen seuraavan kerran treenaamaan.

2. Ruutuun meno. En tiedä, mikä siinä oikein alko tökkiä. Pitää varmaan ottaa tehokuuri targetin kanssa, että sinne ruutuun kans mennä eikä jäädä haahuileen.

3. Jäävät kuntoon.

4. Luoksetulo kuntoon. En enää aio ottaa sivulle Brimiä tuon liikkeen yhteydessä, vaan se on tästä lähin aina ja joka kerta palkka ja vapautus edestä.

5. Noutohommat kuntoon.

6. Miesten metsästykseen. Eli enemmän kentälle häiriötä miesten muodossa.

Ans kattoo, mitä tästä sitten tulee. Viikonloppuna otamme Brimin kanssa suunnan kohti Joensuuta ja AC-leiriä! Ihan huippua! Siellä olisi tarkoitus tehdä vähän kokeenomaista treeniä. Brimi kanssa ollaan hallissa oltu joskus vuonna paavo ja nakki, siis silloin kun se tuli minulle, joten ei ole huono idea sitä harjoitella.

Mikä lie aivopieru eilen tullut ja olen kesken jääneen tekstin julkaissut! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti