lauantai 27. syyskuuta 2014

Multitaskaamista

Kerrassaan huippuja tuloksia tänään holskurintamalla! Kyllä mekin vielä Brimin kanssa näytetään, mistä holskut on tehty!

Vaan ollaan me tytöt treenattu viime aikoina kovasti tottista! Huomasin, että oon päästäny treeneissä Brimin liiankin helpolla. Se kestää jo kovastikin pitempää treenipätkää kuin, mitä olen tähän asti sen kanssa ottanut. Aika usein on tullut siinä samassa käytyä kentällä, kun olen vanhimman lapsen vieny vaunuillen eskariin, joten tauoilla olen pistäny Brimin vaan maahan makaan ja antanut hetken odottaa, Nyt olen huomannutkin, että Brimi on ollut ihan oikeasti väsynyt treenien jälkeen. Toki olen ottanut niitä lyhkäsempiäkin pätkiä, etten ihan puuduttaisi koiraa tahi itseäni, mutta tavallaan mukava huomata aliarvioineeni koirani.

Tänään käytiin lasten kanssa lenkittämässä Brimiä ja samalla treenaamassa. Lapsille btw kiitokset siitä, että jaksavat kentän laidalla notkua, kun mutsi treenaa! Ens alkuun vähän leikitin patukalla ja otin pari nopsaa sivulle tuloa. Seuraamista ja käännöksiä, jotka sujui niin hienosti että! Tai ainakin hienommin kuin tähän asti :D Sitten lyhykäinen paikkamakuu-treeni loppuun.

Hivenen haastavaahan tuosta treenaamisesta tekee se, että lapset on tosiaan mulla matkassa melkeestä aina ja joka paikassa. Välillä saan ne pysymään läppärin ääressä autossa, vaan välillä ne väistämättä pyörii jaloissa. Yritän ajatella asian positiivisesti: onpahan häiriötä! Eipä sillä, ettäkö se Brimiä haittais, joten jatketaan samaan malliin. On se vaan huippu otus, ei voi muuta sanoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti